Rutger

Stel jezelf voor, vertel wat over je hobby's en laat weten hoe je met het Verhoef-virus bent besmet.
Plaats reactie
Rickert
Site Admin
Berichten: 93
Lid geworden op: di sep 25, 2018 8:20 pm
Locatie: Aalsmeer
Contacteer:

Rutger

Bericht door Rickert »

Beste mensen, ik ben dus Rutger.
Zoon van Dick Verhoef, kleinzoon van Aart Verhoef.

Ik ben getrouwd met Imke en we hebben een zoontje, Mees.

Ik ben geboren aan de Molenweg, naast de werf alwaar ik al op jonge leeftijd te vinden was.

Toen ik 18 werd, ben ik voor de Christiaen Huygens gaan zorgen, een reddingvlet met een rijke geschiedenis. Verhoef had haar (of is het hem?) in 1975 van de KNZHRM teruggekocht na een tragisch ongeluk waar twee bemanningsleden bij omkwamen. Klik hier voor meer informatie over de Christiaen Huygens

Verder ben ik een groot liefhebber van alles wat Verhoef heeft gebouwd en hoop ik dat we met z’n allen de geschiedenis van Verhoef zo compleet mogelijk kunnen maken. Want het bouwen van een boot is nog maar het begin van een verhaal.
MICHEL
Berichten: 1
Lid geworden op: do jun 04, 2020 7:45 pm

Re: Rutger

Bericht door MICHEL »

Beste Rutger ik zag dat je n stukje had geschreven over stalen verhoefkruisers uit Schelluinen. Je verhaal klopt de scheepswerf was van mijn opa gerrit Verhoef mijn vader Jan Verhoef en mijn oom Bram Verhoef maakten deze boten met m’n opa Kheb zelfs nog n onafgebouwd schaalmodel staan gebouwd door Gerrit Verhoef ik zag je verhaal staan en daar moest ik echt even op reageren. Gr michel verhoef
Plaats reactie