Rogier even voorstellen

Stel jezelf voor, vertel wat over je hobby's en laat weten hoe je met het Verhoef-virus bent besmet.
Plaats reactie
Rogier

Rogier even voorstellen

Bericht door Rogier »

Dag beste Verhoef boot liefhebbers

Ik, Rogier Warnier zal mij even voorstellen als verse eigenaar van een Verhoef boot.
63 Jaar en getrouwd met Saskia Vis (mede eigenaar), geen kinderen. Wonend in Wilnis.

Ik zeil vanaf mijn jongste jaren (een Piraatje en jol). Wat later samen met mijn vrouw (nog wat open zeilboten). De laatste 30 jaar gezeild (Oceaan 22 en Pion ) op ruim water als Markermeer, IJsselmeer, Waddenzee en Noordzee. Vele tochten naar de Wadden eilanden en Zeeland gemaakt, maar ook naar Engeland, België en Noord Frankrijk over zee hebben we met veel plezier bezeild. Met ons laatste zeiljacht een Pion hebben we inmiddels jaren geleden ook zeilwedstrijden in de eenheidsklasse gevaren. 

De Pion is in maart dit jaar verkocht, maar omdat het bloed kruipt waar het niet gaan kan hebben we onlangs een Verhoef toerboot 500 aangeschaft. De mooi gelijnde aluminium romp deed ons overstag gaan voor de “Dobber”. Mogelijk een bekende verschijning in de omgeving van Aalsmeer.
Blij zijn we nu met de Dobber en hopen dat ze ons niet zal tegenvallen door ernstige onvoorziene toestanden, maar die verwachting is er ook niet.

Er zijn nog wel wat vragen, maar die zal ik proberen te openen in een ander topic. (Ik ben geen doorgewinterde forum bezoeker.)

Afbeelding

Afbeelding
JeroenvanD

Re: Rogier even voorstellen

Bericht door JeroenvanD »

Welkom in ieder geval bij de club van Verhoefbotenliefhebbers. Hadden ze je al verteld van de jaarlijkse toertocht in Aalsmeer?
Rogier

Bericht door Rogier »

De jaarlijkse toertocht is mij bekend. Via de verkoper en hier op het forum vernomen. Zou erg leuk zijn.
JeroenvanD

Bericht door JeroenvanD »

Mooi, welkom!
Plaats reactie