Calimero

Stel jezelf voor, vertel wat over je hobby's en laat weten hoe je met het Verhoef-virus bent besmet.
Plaats reactie
Calimero
Berichten: 12
Lid geworden op: zo jan 19, 2020 8:35 pm

Calimero

Bericht door Calimero »

Hoi Iedereen,
Ik zal me even voorstellen, ik ben Erik de Jong 48 jaar en ben in bezit van een verhoef kampeerkruiser flowerland 650 .
Mijn opa heeft de boot nieuw gekocht.
Ik heb calimero denk ik in 1996 gekocht van mijn opa de boot is altijd in onze familie gebleven.
6/12/98 heb ik als kado allemaal folders van mijn opa gekregen. Ik heb zo veel mogelijk even op foto gezet met de telefoon. Dus ik zal een kleine impressie van de foto's en tekeningen.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
JeroenvanD
Berichten: 72
Lid geworden op: di sep 25, 2018 8:41 pm

Re: Calimero

Bericht door JeroenvanD »

Wauw, mooie folders heeft u daar. Een paar kende ik nog niet.
Rickert
Site Admin
Berichten: 93
Lid geworden op: di sep 25, 2018 8:20 pm
Locatie: Aalsmeer
Contacteer:

Re: Calimero

Bericht door Rickert »

Welkom op dit jonge maar informatief forum :) we kijken uit naar meer verhalen en foto's van uw leuke schip!

Zoals Jeroen zegt, prachtige folders. Ik denk dat een paar mede-eigenaren heel blij zijn met dergelijke vondsten =)
Calimero
Berichten: 12
Lid geworden op: zo jan 19, 2020 8:35 pm

Re: Calimero

Bericht door Calimero »

Hoi Allemaal,
Ik heb mijn kampeerkruiser te koop staan ivm koop van een zeiljacht.( fjord ms33 spitsgatter)
Maar calimero verschiet ik niet als mensen een belachelijk bod doen dan hou ik calimero gewoon!
Dus ik hoop dat er nog eens een toertocht ( bijeenkomst) met allemaal verhoef boten komt . Dan neem ik ook alle folders en tekeningen mee.

Groetjes, Erik de Jong

Afbeelding
Plaats reactie