V17

Plaats reactie
ericrobbert
Berichten: 5
Lid geworden op: za aug 15, 2020 6:11 pm

V17

Bericht door ericrobbert »

Voor mijn V17 ben ik op zoek naar een voorruit. Daarnaast zou ik graag weten welke motor qua pk bet beste past bij dit type en welke snelheid daarmee bereikt wordt.
Rickert
Site Admin
Berichten: 93
Lid geworden op: di sep 25, 2018 8:20 pm
Locatie: Aalsmeer
Contacteer:

Re: V17

Bericht door Rickert »

Hoi Eric, een losse voorruit lijkt me lastig te vinden.. maar er zijn genoeg bedrijven die ramen van plexiglas maken. Heb jij je originele raam nog? Dat is wel handig voor de vorm en afmetingen als je besluit om een nieuw raam te laten maken.

Zelf heb ik een V15 met een 30pk Yamaha autolube (2 takt), daarmee haal ik 52 km/uur. Dat is een behoorlijke snelheid, dat zal je met de 30pk en de V17 niet halen, maar een 40/45 km/uur lijkt me mogelijk. Wat heb je er nu achter?
ericrobbert
Berichten: 5
Lid geworden op: za aug 15, 2020 6:11 pm

Re: V17

Bericht door ericrobbert »

ik heb er nu een 40 pk 2takt achter....maar is een langstaart...heb het idee dat een kortstaart beter zou zijn?
Hoor het graag
Gebruikersavatar
JeroenvanD
Berichten: 72
Lid geworden op: di sep 25, 2018 8:41 pm

Re: V17

Bericht door JeroenvanD »

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik weet wel dat Roderick achter zijn V15 júist een langstaart heeft. Dan kun je gigantisch mooi met zo'n ding manoeuvreren op volle snelheid.
ericrobbert
Berichten: 5
Lid geworden op: za aug 15, 2020 6:11 pm

Re: V17

Bericht door ericrobbert »

ongetwijfeld mooie bochten maar ik heb nu een enorme sproei omhoog via de staart.....komt direct in boot dus niet zo handig ;)
Plaats reactie